Situatii de urgenta
Elaborarea, redactarea si procesarea documentatiei necesare:
- dispozitie privind stabilirea modului de organizare si a responsabilitatilor privind apararea impotriva incendiilor;
- instructiuni de aparare impotriva incendiilor si atributii ale salariatilor la locurile de munca;
- dispozitie privind reglementarea lucrului cu foc deschis si a fumatului;
- dispozitie privind organizarea instruirii personalului;
- dispozitia de numire a cadrului tehnic sau a personalului de specialitate cu atributii in domeniul apararii impotriva incendiilor, conform legii;
- fisa obiectivului
- raportul anual de evaluare a nivelului de aparare impotriva incendiilor;
- registrul pentru evidenta permiselor de lucru cu focul;
Organizarea activitatii privind apararea impotriva incendiilor:
- stabilirea componentei echipelor care trebuie sa asigure salvarea si evacuarea persoanelor/bunurilor, pe schimburi de lucru si in afara programului;
- organizarea efectiva a interventiei, prin nominalizarea celor care trebuie sa utilizeze sau sa puna in functiune mijloacele tehnice din dotare de stingere si de limitare a propagarii arderii ori sa efectueze manevre sau alte operatiuni la instalatiile utilitare si, dupa caz, la echipamente si utilaje tehnologice.
- face propuneri privind dotarea cu mijloace de prevenire si stingere a incendiilor;
- organizarea Planului de evacuare a persoanelor si a bunurilor in caz de incendiu.
- Intocmirea Planului de interventie al unitatii.
- Instruirea personalului din punct de vedere P.S.I. si S.U.
Alte servicii:
- Intocmire Regulament de ordine interioara al societatii
- Realizarea “Fisei postului” conform Codului Ocupatiilor din Romania si pe baza Profilelor ocupationale elaborate sub egida MMSSF;
- Elaborarea bugetului anual de cheltuieli pentru Securitate si sanatate in munca (Protectia muncii)si Situatii de urgenta (P.S.I.)
- Intocmire Contract colectiv de munca
Vezi mai mult